آزادی درون: دعوتنامه عضويت در سايت بالاترين (دعوت نامه بالاترین رایگان)

Monday, August 10, 2009

دعوتنامه عضويت در سايت بالاترين (دعوت نامه بالاترین رایگان)

دعوتنامه بالاترین

بنا به درخواست دوستان تعداد محدودى دعوتنامه عضويت در سايت بالاترين ، بزرگترين سايت اشتراک لينک فارسى به متقاضيان واگذار مى شود

عزيزانى که درخواست دعوتنامه دارند مشخصات و ايميل و آدرس سایت یا وبلاگ خود را در کامنت هاى همين بحث ارائه کنند.

این وب‌سایت اولین وب‌سایت به زبان فارسی است که با استفاده از فیدبک خوانندگان لینکهای جالبتر را به خوانندگان خود معرفی می‌کند. خوانندگان این سایت با دادن نمره مثبت و منفی به لینکها بر اساس جالب بودنشان، به بقیه خوانندگان کمک می‌کنند که لینکهای بهتر را ببینند.

بالاترین برای کارکرد بهینه‌اش از یک سیستم منحصربفرد اعتبار و انرژی روزانه استفاده می‌کند. اعتبار کاربران بمرور زمان با فعالیتشان در سیستم بالا می‌رود. اعتبار هر فرد سهم انرژی روزانه او را تعیین می‌کند. این منجر به این می‌شود که کاربران پراعتبارتر توانایی بیشتری در بالاترین داشته‌باشند

در سیستم بالاترین اعضا هرکدام اعتباری دارند که با کارکرد آنها می‌تواند افزایش و در بعضی موارد کاهش پیدا کند. فعلا این سیستم در حالت ابتدایی و آزمایشی است. هر لینک پست شده ۵ امتیاز، نظر پست شده ۳ امتیاز و هر رأی داده ۱ امتیاز به اعتبار کاربر اضافه می‌کند. اگر لینک پست شده به صفحه اول برسد، ۵ امتیاز دیگر هم به کاربر اضافه می‌شود. برای لینکهایی که امتیاز زیر صفر کسب کنند ۵ امتیاز منفی پست کننده لینک دریافت می‌کند.

انرژی روزانه براساس اعتبار کاربر در سیستم تعیین میشود. اعتبار بیشتر، انرژی بیشتر. در اثر ارسال لینک، گذاشتن نظر یا رأی دادن انرژی روزانه کم می‌شود تا به پایان برسد. روز بعد انرژی از دوباره به مقدار اولیه باز می‌گردد. برای استفاده بهینه از انرژی روزانه‌تان بهتر است کارهای متفاوت همچون فرستادن لینک، رأی دادن و غیره بکنید. تکرار یک کار به طور متناوب سریع انرژی شما را به پایان می‌برد.

(دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین )

188 comments:

Anonymous said...

استقلال آزادی جمهوری ایرانی
درخواست دعوتنامه
faryad.azadi@ymail.com
فرهاد

Anonymous said...

مشخصات من اين هاست:
olaqkhodeti@gmail.com
http://kharkhodeti.blogspot.com
نام: جمشيد
نام خانوادگي: جمشيديان
اميدوارم سرکاري نباشه

آرش said...

ممکنه لطف کني براي من يه دعوت نامه ارسال کني؟
chel40e@gmail.com

Paranoid said...

سلام همسایه اومدم سر بزنم ببینم خاطر جدید در ادامه اون قبلیا چی گذاشتی دیدم هیچی این بالاترین اینجا هم اومده هوس کردیم بالاترنی بشیم
اما بی خیال این سرگذشت نویسی رو ادامه بده احساس همراهی میکنم

Anonymous said...

لطفا دعوت نامه‌ای به این آدرس بفرستید. ممنوم shabaneh

shabaneh.801@gmail.com

Anonymous said...

با سلام
لطفا ما را هم از دریافت دعوتنامه بالاترین بی نصیب نذارید

controlman22@gmail.com

اجرت با عزیزت
تشکر

Anonymous said...

سلام.
سخت طالب یه دعوتنامه ام ... چه باید کرد؟
لطف میکنید برام بفرستین؟

behmandtirgar@yahoo.com

Unknown said...

salam lotfan agar mitooni baraye man daevat name balatarin beferest ehsas mikonam ke bayad baraye jonbeshe sabz kari bokonam
amok60@gamil.com

اسنومن said...

سلام اگر ممکنه برای من یک دعتونامه بالاترین ارسال نمائید

خلیل said...

سلام دوست عزیز...

ممنون میشوم بفرستید.

kh.khoshrou@gmail.com

Anonymous said...

tajare@gmail.com

Anonymous said...

میشه یه دعوتنامه ارسال کنید
tajare@gmail.com

پوريا said...

اگه ميشه براي منم ارسال كنيد
pouria70@gmail.com

پوريا said...

با سلام
اگه ميشه براي منم ارسال كنيد..

Unknown said...

سلام میشه لطف کنی دعوت نامه بالاترین برای من بفرستید؟omaghani@gmail.com

reza said...

سلام - خواهش میکنم یه دعوتنامه برای من بفرستین - خیلی واسم حیاتیه - خیلی ممنون

ایمیل :
reza_soleimanpour@yahoo.com

Anonymous said...

فرشاد
لطفا برای من هم بفرستین خیلی ممنون
farshad95@yahoo.com

Anonymous said...

سلام میشه لطف کنی دعوت نامه بالاترین برای من بفرستید؟aryogan@gmail.com

مجید said...

سلام - خواهش میکنم یه دعوتنامه برای من بفرستین - خیلی واسم حیاتیه - خیلی ممنون

ایمیل :
aryogan@gamil.com

Paranoid said...

سلام فقط خواستم از بابت دعوتنامه تشکر کنم
ولی خوب میشد به نوشتن خاطراتت ادامه میدادی

Unknown said...

تو رو خدا یه دعوتنامه برای من بفرست ehsanxy@gmail.com

Anonymous said...

لطفا برای من هم اگه امکان داره بفرستین متشکرم .
m.khosroyar@gmail.com

mostafa amani said...

با سلام.بی زحمت برای منم دعوتنامه ارسال کنید : amani0056@gmail.com

mostafa amani said...

salam.bi zahmat baraye manam beferestin: amani0056@gmail.com

Kianoushaa said...

سلام
اگر امكان داره ممنون ميشم

مرسيkianoushaa@gmail.com

Anonymous said...

سلام.
لطفا برای من هم اگه امکان داره بفرستین متشکرم .
hasanmasan66@gmail.com

Anonymous said...

سلام لطفا یک دعوت نامه بالاترین برای من بفرستید ممنون از لطف شما
ramin967@gmail.com

mohammad said...

برا منم یکی بفرستید
soleimanian[at]hotmail.com
راستی سایت بانگ هم مثل بالاترین هست که تازه راه افتاده
www.baang.ir

امیر said...

سلام لطف کنید برای من یه دعوت نامه بفرستید
sepanta_dn@yahoo.com

Anonymous said...

سلام من هم یکی می خواهم میل هم اینه
mehrantp@gmail.com

علیرضا said...

سلام
علیرضا از تهران
ali.parhizzzz@gmail.com
degarandishanesabz.blogspot.com

Anonymous said...

سلام
منم دعوتنامه بالاترین میخوام
pars7blog@gmail.com
ممنون

Anonymous said...

سلام
لطفا برای من هم یکی بفرستید
ممنون میشم
harlahzeh@gmail.com

Anonymous said...

سلام من دعوتنامه اینترنتی می خوام لطف کنید برام بفرستید mohammad.sedghi1376@gmail.com

فرزاد said...

سلام
اگر امکانش هست برای من هم یک دعوتنامه سایت بالاترین بفرستید ...
خیلی ممنون

xperfect88 واقع در جیمیل دات کام

Anonymous said...

سلام دوست عزیز دعوت نامه بالاترین می خواستم navari_ha@yahoo.com

عباس said...

سلام لطفن برای من هم ارسال کنید
Abbas_mtn@yahoo.com

Ali Neron said...

سلام
منم دعوتنامه بالاترین میخوام
rap.neron@yahoo.com

Anonymous said...

با سلام و خسته نباشيد
مي شه براي من هم يه دعوت نامه بفرستين؟
قربون مرامتون
asoy.roun@yahoo.com

Anonymous said...

doste aziz davatname balatarin mikhastam.mamnon misham


mehdi_online2020@yahoo.com

مهیار said...

خوشحال میشم دعوتنامه بالاترین را برایم ارسال کنید
mahfilm@gmail.com

Unknown said...

درخواست دعوتنامه
emmanuel.sarkis@gmail.com
امانوئل

Anonymous said...

ممنون میشم اگر برای من هم بفرستید
farzin6343@gmail.com

Anonymous said...

خواهش می کنم برای منم یه دعتنامه بفرستین تا حالا هر چی توی این وبلاگا پیام گذاشنتم هیچ کس عملا کاری برام نکرد.
ممنونم و منتظر می مونم

mohamad said...

لطفا برای من هم دعوتنامه ارسال کنید..مرسی
email:mohamad.mrb@gmail.com

Anonymous said...

سلام
لطفا برای من هم یکی بفرستید
sepehr_digarhich@yahoo.com

جنگجو said...

سلام لطفن برا من یه دعوتنامه بفرستید
patriot.irann@gmail.com

Anonymous said...

سلام لطنن یه دعوتنامه برای من بفرستید بار دومه که پیقام میذارم
ممنون
patriot.irann@gmail.com

green said...

سلام و درود بر شما
درود بر جنبش سبز ايران
من احتیاج به دعوتنامه دارم اگه میشه برای من هم بفرستید
charytoy@gmail.com

Unknown said...

خواهشا اگه امکانش هست واسه منم بفرست دوست عزیز.ممنون
strategicmistake@gmail.com

Anonymous said...

سلام ممنون میشم یکی برام بفرستید
abastoday@gmail.com

Anonymous said...

لطفا یک دعوت نامه برای بالاترین برای من هم بفرستید.
babakjordan@ymail.com

Anonymous said...

لطفا برای من هم دعوتنامه بفرستید
FreedomNox@yahoo.com
پیشاپیش ممنونم

مجتبی said...

برای من حتما یک دعوتنامه بفرستید.
mojtaba47740@yahoo.com

Anonymous said...

لطفا برای من هم دعوتنامه بفرستید
باتشکر
superflyking@gmail.com

Anonymous said...

لطف میکنید اگه واسه من هم دعوت نامه بالا ترین بدهید mehrdadmnr@gmail.com

زاهدان سبز said...

با سلام
zahedanesabz.persianblog.ir

Anonymous said...

سلام لطف كنيد يه دعوت هم واسه من بفرستيد:
bani_khargoosh@yaoo.com

ⓂSilence ☮ ✓ said...

سلام دوست عزیز دعوت نامه بالاترین می خواستم milad.berahman@gmail.com

Anonymous said...

سلام دوست عزیز دعوت نامه بالاترین می خواستم n.khosrobeygi@gmail.com

vahid said...

سلام
منم یه دعوت نامه میخواستم ممنون
yaghobian[at]gmail.com

Anonymous said...

لطفا برای من دعوتنامه بالاترین بفرستید. خیلی ممنونم FreedomNox@yahoo.com
آرش

Anonymous said...

خواهشا یه دعوت نامه از سایت بالاترین به ایمیل من بفرستید
nasle_javan2009@yahoo.com
با تشکر سجاد یزدانی 19 ساله از بجنورد

Unknown said...

با سلام...امیدوارم حالتون خوب باشه..اگر امکانش هست می خواستم یه دعوتنامه هم واسه من بفرستین الان 3 ماهه دنبالشم خیلی احتیاج دارم ولی پیدا نکردم..یک دنیا از لطفتون ممنون میشم....
ashkan.civil@gmail.com

Unknown said...

با سلام...امیدوارم حالتون خوب باشه..اگر امکانش هست می خواستم یه دعوتنامه هم واسه من بفرستین الان 3 ماهه دنبالشم خیلی احتیاج دارم ولی پیدا نکردم..یک دنیا از لطفتون ممنون میشم..
ashkan.civil@gmail.com

مهرداد said...

سلام ممنون میشم به من هم زحمت ارسال رو بکشید

pantra2006 (@) gmail (.) com

جنبش سبز مشهد said...

ممنون میشم اگر برای من هم بفرستید.
jsm1388@gmail.com

با تشکر

جنبش سبز مشهد said...

ممنون میشم اگر برای من هم بفرستید.
jsm1388@gmail.com

با تشکر

Anonymous said...

لطفا برای انجانب هم بفرستید

با تشکر!

bijan8k@gmail.com

Anonymous said...

سلام لطفا دعوت نامه بالاترين برام بفرستين با تشكر
iranazad53@hotmail.com

Anonymous said...

spider_hacker_man@yahoo.com

Anonymous said...

pouyaaa@ymail.com

ممنون

Pouya said...

pouyaaa@ymail.com

ممنون

Anonymous said...

سلام من خیلی وقته دنبالشم. لطف می کنی.
frost_84s@yahoo.com

Anonymous said...

سلام اگه میتونید واسه منم یه دعوت نامه بالاترین بفرستین منم میتونم واستون گوگل ویو بفرستم.ai4thbt@aol.com

Anonymous said...

persianman99@gmail.com

ba tashakor

sanbad said...

سلام جناب خسته نباشید.
میخواستم درخواست یک دعوتنامه کنم ، ایمیل بنده هست sanbad_1992@yahoo.com
با تشکر قبلی

Anonymous said...

سلام یکی برای من بفرستید خیلی ضرویه
rasez_secure@yahoo.com

Anonymous said...

please send me one
freeiran@gmail.com

آناهید said...

سلام
خواهش میکنم لطف کنیدو یه دعوتنامه برام بفرستید
ممنونم
zjl_anahid@yahoo.com

Vahid said...

منم ميخوام!!
vahid7472@yahoo.com

reza said...

سلام، هر جا ایمیل میذارم کسی دعوتنامه نمیفرسته،اگه برای شما ممکنه واسه منم بفرست motoyasu@live.com

Unknown said...

ممکنه لطف کني براي من يه دعوت نامه ارسال کني؟
Ramtin.fn@googlemail.com
MERCIII

Unknown said...

با سلام اين جانب درخواست دعوتنامه از شما دارم با تشكر
masood.nouri@yahoo.com

Anonymous said...

درود بر شما

در صورت داشتن یک دعوتنامه بالاترین من را از داشتن آن بی بهره نگذارید

سپاس / باقرپور

benefoster@gmail.com

جواد said...

سلام محبت کن برای من هم یک دعوتنامه بالاترین بفرست
vatanmanir@yahoo.com

Anonymous said...

اگر امکانش هنوز هم براتون هست برای من هم یک دعوت نامه بفرستید، خیلی دنبالش گشتم ولی تا به الان موفق نشدم.
پیروز باشید.

taia_farshid@yahoo.com

Anonymous said...

سلام لطف کنید برای من یه دعوت نامه بفرستید
kiyaser@gmail.com

google said...

با تشکر فراوان اگر لطف شما شامل حال بنده میشود ممنون میشوم مرا هم دعوت کنید

amirsaraf@gmail.com

google said...

با تشکر فراوان اگر لطف شما شامل حال بنده میشود ممنون میشوم مرا هم دعوت کنید

amirsaraf@gmail.com

Anonymous said...

slam age beshe be manam befrestid
peymannfs@yahoo.com

fgfdgfdgdfgfd said...

برای منم بفرست...
با سپاس...

hojat.khorsand[at]gmail.com

Anonymous said...

سلام
ممنون می شم برای من هم بفرستی
iycs_ba@yahoo.com

Anonymous said...

سلام
ممنون می شم برای من هم بفرستی
iycs_ba@yahoo.com

Anonymous said...

دروود.

خواهشا یه دعوت نامه از سایت بالاترین به ایمیل من بفرستید.

david.texas@yahoo.com

بسیار ممنون

Anonymous said...

درود.

خواهشا یه دعوت نامه از سایت بالاترین به ایمیل من بفرستید
david.texas@yahoo.com

بسیار ممنون.

Anonymous said...

پیرشی الهی من رو هم دعوت کن، لطفاً.
khorous@gmail.com

Anonymous said...

قربونت واسه منم یکی بفرست
ai4thbt@aol.com

saeed said...

اگر امکانش هنوز هم براتون هست برای من هم یک دعوت نامه بفرستید، خیلی دنبالش گشتم ولی تا به الان موفق نشدم.
saeedsun(at)gmail(dot)com

saeed said...

اگر امکانش هنوز هم براتون هست برای من هم یک دعوت نامه بفرستید، خیلی دنبالش گشتم ولی تا به الان موفق نشدم.
saeedsun(at)gmail(dot)com

Anonymous said...

بفرست
parniyan@gmail.com

Anonymous said...

سلام ممنون میشم برام دعوتنامه بالاترین بفرستید.
nave1361@yahoo.com

Anonymous said...

سلام ممنون میشم برام دعوتنامه بالاترین بفرستید.
nave1361@yahoo.com

Anonymous said...

age Mishe Be Manam Bedidi Davat NAme Miki_ssbk@yahoo.com

Mer30 Daste Shoma Dard NAkone Mamanon Misham

Anonymous said...

دعوت نامه بالاترین میخوام www.ghazanfar_ajili@yahoo.com

Anonymous said...

سلام. گفتی یه تعداد محدود داری. خلاصه اگه چیزی تهش مونده ما هم هستیم. maahtu@yahoo.com
چاکریم

ماهتو said...

سلام. گفتی یه تعداد محدود داری. خلاصه اگه چیزی تهش مونده ما هم هستیم. maahtu@yahoo.com
چاکریم

Anonymous said...

سلام دوست عزيز.لطف كنيد و يك دعوتنامه براي من هم بفرستيد.ممنون از لطفتون.
hawarmardini@yahoo.com

amir said...

salam
esm:mohammad ali
adress:www.antidownload.mihanblog.com
Email:amir_afraid@yahoo.com

Anonymous said...

salam age emkanesh hast vase man ye davat name befrest KHAHESHAN aziz

mehrdad.music@gmail.com

mamnonet misham
irani azad

Unknown said...

سلام لطف کنید واسه منم بفرستید ممنون میشم

مجتبی کریم الدینی said...

سلام من یک دعوتنامه بالاترین می خواستم اگر لطف کنید خیلی خیلی ممنونتون می شم
mkarimodini_2000@yahoo.com

Anonymous said...

سلام دوست عزيز.لطف كنيد و يك دعوتنامه براي من هم بفرستيد.ممنون
www.mahrap_parham1@yahoo.com

Anonymous said...

سلام دوست عزيز.لطف كنيد و يك دعوتنامه براي من هم بفرستيد.ممنون www.mahram_parham1@yahoo.com

meysam said...

سلام دوست من

هنوز دعوت نامه بالاترین داری؟؟
میشه یکی هم به من بدی؟؟
متشکرم

بای

Anonymous said...

m.anzabi@gmail.com

Anonymous said...

سلام به شما
اگر میسر است بنده راهم از دعوتنامه بی نصیب نگذارید.
با تشکر ازشما
greento@mail.com

Anonymous said...

سامیار

میشه برامنم یه دعوت نامه بفرستین؟

Anonymous said...

سلام اگه میشه برای من هم یک دعوت نامه بفرستید
این هم ادرس ایمیلم هست
andeshe_sabz64@yahoo.com
ممنون بای

hamed said...

سلام
لطفا هر چه سریعتر یک دعوتنامه جهت عضویت در سایت بالاترین برایم ارسال نمایید بسیار منتظر و سپاسگذارم.

hamedzohdi808@gmail.com

پژواک کردستانی said...

سلام
آدرس ایمیل:
kpezhvak@yahoo.com

Anonymous said...

سلام من یک دعوتنامه بالاترین می خواستم اگر لطف کنید خیلی خیلی ممنونتون می شم
www.parhampsm@yahoo.com

Anonymous said...

سلام هنوز دعوتنامه داری؟؟
ممنون میشم اگر برای منم بفرستی
l00g00@yahoo.com

Anonymous said...

سلام من رو هم فراموش نکن

mhd.official@yahoo.com

ممنون

Anonymous said...

آقا خدا خیرت بده اگه میشه برای منم یه دعوت نامه بفرستید
خیلی ممنون

مهدی said...

سلام ایمیل من mohamadmahdi3@gmail.com
مرسی

Anonymous said...

سلام دوست عزيز

اگه امكان داره يه دعوت نامه هم براي
من بفرستيد.

با تشكر

mehdi.khoddam@gmail.com

babak said...

سلام می شه یک دعوت نامه بالاترین ارسال کنید
babak0421@gmail.com

Anonymous said...

سلام لطفا یک دعوت نامه بالاترین برای من بفرستید ممنون از لطف شما

amir_joker2002@yahoo.com

سعید said...

سلام
من نیازمند یک دعوت نامه سایت بالاترین هستم ممنون میشم برام ارسال کنید

Unknown said...

دعوت نامه بالاترین ارسال کنید
shahrukh.shams@gmail.com

Anonymous said...

سلام
يک دعوت نامه مي خواستم
مهرداد
khoddami.me@gmail.com
مرسي

Anonymous said...

لطفا یه دعوتنامه هم برا من بفرستید
mylst12@gmail.com

Anonymous said...

لطفا یه دعوتنامه هم برا من بفرستید
mylst12@gmail.com

Anonymous said...

می شه لطفا برای این آدرس هم بفرسیتید خلی خیلی ممنون می شم دست شما درد نکنه
من خیلی وقت که دوست دارم تو سایت بالاترین عضو بشم

bm_happy@yahoo.com

Anonymous said...

سبز ايراني جمهوري ايراني دين ايراني

Unknown said...

salam
baraye man ham davatnameh beferestin
reza.haghi@yahoo.com

shahram said...

امیدوارم دیر نرسیده باشم . لطفا برای من هم یک دعوت نامه عضویت بفرستید
shgh483@yahoo.com
conteur.blogfa.com
ممنون شهرام

saleh said...

اگه میشه یه دعوتنامه برا منم بفرست
BiaZarand@gmail.com

Anonymous said...

سلام لطفا دعوتنامه بالاترين ارسال فرماييد
h_r_jafari@yahoo.com

Anonymous said...

با سلام
لطفا ما را هم از دریافت
دعوتنامه بالاترین بی نصیب نگذارید
salam36987@yahoo.com
وبلاگم که معلومه

Anonymous said...

اگه امكان داره يه دعوت نامه هم براي
من بفرستيد.
shahin1917@gmail.com

Anonymous said...

سلام
لطفا برای من هم دعوتنامه بفرستید
kaonspeed50@yahoo.com

Unknown said...

سلاه من خیلی وقته که دنبالشم اگه میشه یدونه هم برا من بفرستید

روزبه said...

لطف می‌کنید برای بنده هم ارسال کنید

rouzbeh1429@yahoo.com

ali alavi said...

سلام لطفا برا من یه دعوتنامه بفرستید
tekyehbarbad@yahoo.com
www.partpala.blogfa.com

Unknown said...

در صورت امکان برای من دعوتنامه بالاترین رو ارسال بفرمایید.بهرحال از این گشاده دستی شما سپاسگزارم.
ایمیل من:farib4728@yahoo.com

foad said...

لطفا در صورت امکان برای من هم دعوتنامه بالاترین ارسال بفرمایید.سپاسگزارم
ایمیل من:farib4728@yahoo.com

Unknown said...

لطفا در صورت امکان برای من هم دعوتنامه بالاترین فرستید.سپاسگزارم
ایمیل من:
farib4728@gmail.com

Unknown said...

لطفا در صورت امکان برای من هم دعوتنامه بالاترین فرستید.سپاسگزارم
ایمیل من:
farib4728@gmail.com

Unknown said...

لطفا در صورت امکان برای من هم دعوتنامه بالاترین فرستید.سپاسگزارم
ایمیل من:
farib4728@gmail.com

Anonymous said...

سلام
من هم مثل همه دنبال دعوتنامه بالاترین هستم
خیلی ممنون میشم
شایان وحیدطاری
varesanepaki@gmail.com
varesanepaki@blogfa.com

Anonymous said...

سلام لطفا یک دعوتنامه واسم ارسال کنید.
naser.ghafarian@gmail.com

marshal999 said...

لطفا واسه من هم دعوت نامه بفرستید حاضرم در قبال دعوت نامه سایتتون رو تبلیغ بکنم bsvmahdi@yahoo.com
اگه خواستین در مورد تبلیغ حرف بزنین بیشتر مواقع آنلاینم

Anonymous said...

ممنون اگه بفرستید
edris.salem@GMAIL.COM

EGOTIST said...

سلام
لطف میکنید برای من هم دعوت نامه بفرستید

fvegotist@gmail.com

Anonymous said...

اندکی صبر سحر نزدیک است
منم میخـــــــوام
bibi_behnam@yahoo.com
به امید آزادی ایران در روز 25 بهمن

Bahmaei said...

سلام لطف کنید برای منهم یک دعوتنامه بالاترین بفرستید.
ممنون

Anonymous said...

اگه چيزي ته ديگ
مونده و اگه امكامش هست يه دعوت نامه
هم براي من بفرستيد
animalavi@yahoo.com
واقعا ممنون ميشم

Anonymous said...

اگه چيزي ته ديگ
مونده و اگه امكامش هست يه دعوت نامه
هم براي من بفرستيد
animalavi@yahoo.com
واقعا ممنون ميشم

animal said...

اگه چيزي ته ديگ
مونده و اگه امكامش هست يه دعوت نامه
هم براي من بفرستيد
animalavi@yahoo.com
واقعا ممنون ميشم

Unknown said...

سلام اگر لطف كنيد يك دعوت نامه سايت بالاترين براي من بفرستيد

salehi.benjamin@Gmail.com

Anonymous said...

سلام اگه یه لطفی کنی و یه دعوتنامه ی بالاترین واسه من بفرسیتی یه دنیا ممنونت میشم من تو دنباله هم عضو هستم و سایت من هم www.30gma.co.cc هست ادرس ایمیل هم ecr917@gmail.com

Anonymous said...

لطفا برای من هم ارسل کنید

s_dalir_s@yahoo.com

محمد said...

mohammadizo2006@gmail.com
سلاه من خیلی وقته که دنبالشم اگه میشه یدونه هم برا من بفرستید

Anonymous said...

لطف کنید برای من هم بفرستید ممنون
raja_hadi63@yahoo.com

Anonymous said...

سلام. لطفا اگر امکان دارد برای من هم دعوتنامه بالاترین بفرستید. متشکرم
raha.mahur@hotmail.com
www.marsiehayekhak.blogspot.com

Anonymous said...

خواهشمند است دعوتنامه بالاترین را برای من نیز بفرستید.
um.jindoll@gmail.com
چو ایران نباشد تن من مباد

Anonymous said...

سلام با تشکر برای من هم ارسال کنید
Abbas_mtn@yahoo.com

bardia said...

مندوسالی هست دنبال عضویت در این سایتم ولی افسوس تا حالا نشده
وسای تشما روزنه امیدی شد
آیا امکانش هست دوست عزیز
به هرحال ممنونم

Ardalan said...

سلام. من دوساله هر روز مطالب سایت بالاترین رو تعقیب می کنم. تصمیم گرفتم اگه بشه منم عضو شم تا بتونم بیشتر فعالیت کنم. لطفا به من هم دعوت نامه بفرستید.
ardzahedi@gmail.com

Anonymous said...

sinam13@gmail.com mamnoon misham agar doostan ye davatname baraye man befrestand.

merci

Anonymous said...

اگه امكان داره يه دعوت نامه هم براي
من بفرستيد.

با تشكر

m20m200@ymail.com

Anonymous said...

درود بر شما.
لطفن اگر امکان داره برای من هم دعوت نامه بالاترین ارسال کنید. ممنون.
david.texas@yahoo.com

Anonymous said...

سلام
اگه ممکنه لطف کنید برای منم بفرستید
vahidmirzaei@msn.com
با تشکر

Anonymous said...

سلام خواهش میکنم برای من یه دعوتنامه بفرست. خیلی احتیاج دارم.
maslub1983@gmail.com
http://naraghuni.wordpress.com

ali said...

سلام، خیلی ممنون میشم اگه دعوت نامه را برای من بفرستید
alen_a2004@yahoo.com
http://iranskayamuzyka.com

Anonymous said...

با سلام و درود
ممنون میشم لطف کنید یه دعوت نامه واسم بفرستید
درود بر شما
eter4z@gmail.com

Unknown said...

سلام

mreza.k7@gmail.com

DAvid said...

سلام.
اگر لطف کنید برای من هم بفرستید یک دنیا ممنون میشوم.
سپاس
chalangaran@gmail.com

Anonymous said...

درود بر شما،

اگر لطف کنید برای من هم یک دعوتنامه بفرستید خیلی‌ ممنون میشم.

are_balatarin@online.de

Anonymous said...

با سلام و درود
ممنون میشم لطف کنید یه دعوت نامه واسم بفرستید
درود بر شما

are_balatarin@online.de

Anonymous said...

سلام
از شما دوست عزیز خواهشمندم اگر امکان دارد یک دعوتنامه بالاترین برایم بفرستید
ایمیل :
tati20023@gmail.com
با تشکر

Anonymous said...

bestmarket2010@gmail.com
amin torabi

mamnoon

Anonymous said...

elyasin.broadcast@aol.com
www.prothinka.org

Anonymous said...

در خواست دعوت نامه بالاترین
............................
گروه ایران قانون
"پیش نویس قانون اساسی ایران"
http://iranghanoon.blogspot.com
www.facebook.com/iranghanoon
......
iranghanoon@gmail.com

Anonymous said...

در خواست دعوت نامه بالاترین
............................
گروه ایران قانون
"پیش نویس قانون اساسی ایران"
http://iranghanoon.blogspot.com
www.facebook.com/iranghanoon
......
iranghanoon@gmail.com

Anonymous said...

با سلام و خسته نباشید
لطفا اگر براتون مقدور است دعوتنامه سایت بالاترین را برای من ارسال کنید.
ممنون