آزادی درون: August 2009

Monday, August 10, 2009

دعوتنامه عضويت در سايت بالاترين (دعوت نامه بالاترین رایگان)

دعوتنامه بالاترین

بنا به درخواست دوستان تعداد محدودى دعوتنامه عضويت در سايت بالاترين ، بزرگترين سايت اشتراک لينک فارسى به متقاضيان واگذار مى شود

عزيزانى که درخواست دعوتنامه دارند مشخصات و ايميل و آدرس سایت یا وبلاگ خود را در کامنت هاى همين بحث ارائه کنند.

این وب‌سایت اولین وب‌سایت به زبان فارسی است که با استفاده از فیدبک خوانندگان لینکهای جالبتر را به خوانندگان خود معرفی می‌کند. خوانندگان این سایت با دادن نمره مثبت و منفی به لینکها بر اساس جالب بودنشان، به بقیه خوانندگان کمک می‌کنند که لینکهای بهتر را ببینند.

بالاترین برای کارکرد بهینه‌اش از یک سیستم منحصربفرد اعتبار و انرژی روزانه استفاده می‌کند. اعتبار کاربران بمرور زمان با فعالیتشان در سیستم بالا می‌رود. اعتبار هر فرد سهم انرژی روزانه او را تعیین می‌کند. این منجر به این می‌شود که کاربران پراعتبارتر توانایی بیشتری در بالاترین داشته‌باشند

در سیستم بالاترین اعضا هرکدام اعتباری دارند که با کارکرد آنها می‌تواند افزایش و در بعضی موارد کاهش پیدا کند. فعلا این سیستم در حالت ابتدایی و آزمایشی است. هر لینک پست شده ۵ امتیاز، نظر پست شده ۳ امتیاز و هر رأی داده ۱ امتیاز به اعتبار کاربر اضافه می‌کند. اگر لینک پست شده به صفحه اول برسد، ۵ امتیاز دیگر هم به کاربر اضافه می‌شود. برای لینکهایی که امتیاز زیر صفر کسب کنند ۵ امتیاز منفی پست کننده لینک دریافت می‌کند.

انرژی روزانه براساس اعتبار کاربر در سیستم تعیین میشود. اعتبار بیشتر، انرژی بیشتر. در اثر ارسال لینک، گذاشتن نظر یا رأی دادن انرژی روزانه کم می‌شود تا به پایان برسد. روز بعد انرژی از دوباره به مقدار اولیه باز می‌گردد. برای استفاده بهینه از انرژی روزانه‌تان بهتر است کارهای متفاوت همچون فرستادن لینک، رأی دادن و غیره بکنید. تکرار یک کار به طور متناوب سریع انرژی شما را به پایان می‌برد.

(دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین دعوت نامه بالاترین )